Látogató számlálás
A megbízható adat fontossága
A legújabb fejlesztésű 3 dimenziós sztereó számlálónak köszönhetően, a látogató számlálás mára egy egészen új szintre emelkedett. A modern üzletszervezés elengedhetetlen eszköze, hogy a megbízható forrásból származó adatokat, megfelelő körültekintéssel dolgozzuk fel és hasznosítsuk. A látogatószámlálók által gyűjtött pontos adatok közvetlenül feldolgozásra kerülnek az ügyfél által preferált szempont rendszer alapján. Ezáltal nincs szükség külső elemzők bevonására, hisz minden egyedi kérdésünkre egyedi lekérdezéseket állíthatunk be, amelynek segítségével pillanatok alatt vonhatjuk le a helyes következtetéseket.
A látogatószámláló előnyei
- megbízható számolás
- alkalmazott szűrés beállítás
- gyerekek és bevásárló kocsik kivonása
- hatékony tömeges belépés nyomonkövetés
- árnyékok szűrése
A 3D technológia előnyei
A dupla optikás szenzorok lehetővé teszik a 3 dimenziós képfeldolgozást, ezáltal a kamera alatti objektumok tökéletesen elszeparálhatók és egyedileg azonosíthatók lesznek. Mindez azért fontos, hogy tömeges betérések esetén is pontosan megtudjuk különböztetni az egyes belépések útvonalát. A gyerekek és a bevásárlókocsik száma automatikusan törlődik. Az alkalmazottak szűrése esetén a konverzió még pontosabb lesz.
A felhő alapú látogatószámláló rendszerünk többféle részletes testre szabható analitikai riporttal és fájl formátummal támogatja a befolyó adatok feldolgozását. Kövesse az eseményeket bárhol és bármikor, akár mobiltelefonról vagy tabletről is!
A látogató számokkal...
- Nyomon követhetjük a kampányaink sikerességét.
- Analizálhatjuk pénzforgalmunkat a látogatások alapján.
- Láthatjuk a napi/heti/havi vagy akár éves csúcs időszakokat.
- Ütemezhetjük és optimalizálhatjuk az alkalmazottak beosztását.
- Követhetjük a forgalom eloszlását kiskereskedelmi láncon belül.
- Meghatározhatjuk a legfrekventáltabb helyszíneket az üzleten vagy épületen belül.
Szenzorjaink kiválóan helytállnak…
- Bevásárlóközpontok
- Kis- és nagykereskedelmi üzletek
- Múzeumok és kulturális intézmények
- Könyvtárak
- Fesztiválok
- Kiállítások … helyszínein is!
Pillanatok alatt állíthatjuk össze saját kimutatásainkat és lekérdezéseinket.
A napi email riportokat tetszés szerint tudjuk ütemezni és küldeni az illetékes személyeknek!
Zónák kezelése épületen belülEgy rossz ponton mért látogató számlálás nem tud különbséget tenni az üzlettérbe betérő „vásárlók” között, így a mérések pontatlanná válnak. A probléma ezzel csak az, hogy az egy ponton mért áthaladások nem adnak választ a különböző zónák valós látogatottságára. |
Van megoldás!Több látogatószámláló telepítésével egészen pontos képet kaphatunk arról, hogy az általunk kijelölt területeken mennyien is jártak az adott időszakban. A rendszer komplexitásából adódóan a különböző zónák adatait tetszés szerint tudjuk kivonni vagy éppen hozzáadni más területekhez, hogy mindig naprakészek legyünk az aktuális mozgásokról és azok irányairól. |
Az alkalmazottak szűrése
Az alkalmazottak teljes számolásból való kivonására úgynevezett kitérő vonalakat tudunk kijelölni, amin ha a dolgozó áthalad, nem fog belekerülni az összesített számolásba.
Miért is fontos az alkalmazottak és a „NEM” vásárló tényezők szűrése?
A konverzió a betérések és vásárlások arányát mutatja meg, amiből mérhető az értékesítésünk sikeressége. A konkrét vásárlásokat a kassza programok pontosan nyugtázzak, így a konverzió legtöbbször a pontatlan belépési adatok miatt torzul el.
Ez miért probléma?
A felhasználók sok esetben megérzik, hogy a számok nem teljesen a valóságot tükrözik, ami a pontos adatforrás hiányában bizonytalansághoz és találgatáshoz vezet.
Mi a megoldás?
A hatékony előre tervezéshez ki kell zárnunk minden olyan tényezőt, amely torzítja a valós adatok áramlását. Ha a megfelelő környezet biztosított, látogatószámlálónk nem csak a vásárlók pontos számolását, de a konverzió szempontjából szükségtelen objektumok szűrését is tökéletesen elvégzi.
Valós idejű mérés és értesítés az egészségügyi korlátozásoknak megfelelően!
Legújabb fejlesztésünk révén nem csak a napi belépési adatokhoz juthat hozzá, de készültség esetén az üzletét is biztonságosabbá teheti. Sajnos az utóbbi hónapokban a COVID-19 vírus szerves részévé vált hétköznapjainknak, ami nagyban megváltoztatta napi rutin feladatinkat, ideértve a vásárlásainkat is.
A bejáratban elhelyezett szenzorunk folyamatosan nyomon követi a vásárlók ki- és belépéseit, majd a felhőbe feltöltött adatokat feldolgozva meghatározza az üzletben tartózkodók aktuális számát. Ha az üzlet telítettségi szintje eléri a 80, illetve 100%-ot (kritikus szintet) a rendszer automatikus e-mail és SMS-értesítést küld a dedikált személyeknek.
Néhány érv a rendszer használata mellett:
- nem szükséges drága és költséges munkaerőt erre a feladatra elpazarolni;
- amennyiben a biztonsági őr látja el ezt a feladatot, a valós tevékenységével nem tud foglalkozni, tehát kontra produktív;
- amennyiben nem pontosan számolják az adatokat az üzlet áteresztő képessége csökken, pl. olyan kritikus időszakban, mint a hétvégi vagy karácsonyi bevásárlási roham;
- meghatározott kosárszám kihelyezésével nem lehet megfelelő kontrollt gyakorolni;
- a korlátozások elmúltával feltérképezhető az üzlet általános látogatottsága és annak napszakonkénti eloszlása;
- a belépések emelkedésével fel lehet készülni a plusz kasszanyitási igényekre;
- dinamikusan tudják lekövetni a látogatottságból adódó változásokat;
a megismert historikus adatok alapján jobban szervezhető a munkaerő.
A vásárlók nagyra értékelik az érdekükben/védelmükben tett gesztusokat, nő a vásárlói elégedettség!
Az SMS- és e-mail-értesítés funkción túl opcionális élő telítettség kijelzésre is van lehetőség a bejáratban elhelyezett képernyőn vagy Android-tableten.
A kihelyezett monitor különböző színekkel hívja fel a figyelmet a legfontosabb üzlet telítettségi változásokra. 79%-os telítettségig hátradőlhetünk, azonban ha elérjük a 80 vagy akár 100%-ot a lehető leghamarabb kell cselekednünk.
Az üzlet telítettsége biztonságos |
Fokozott figyelem szükséges! |
Az üzlet létszáma meghaladta a maximálisan engedélyezett létszámot! |